جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

جوک های خیلی خنده دار جدید باحال

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ


داشتم تو آینه خودمو نگاه میکردم ....

.
.
.
.
دیگه خلاصش کنم براتون ،
مهم اخلاقه:|



***************


ینی اگه ۶ ماه ساعت ۷ صبح بیدار شی عادت نمیکنی …!
ولی کـــافیه
.
.
.

.
.
۱ روز تا ۱۱ بخوابی …!!!
اقلاً ۲ هفته طول میکشه تا ترکش کنی !!!


******************************


من یه بارم تو خونه تنها بودم میخواستم  آشپزی کنم
.

.

.

.

.
.
.
.

 اومدم واسه خودم ماکارونی بپزم
مایه ش که حاضر شد همونو با نون خوردم
 خیلی هم چسبید


********************************************


رفتم کتابای دانشگاهی بخرم برای ترم جدید. 240تومن واسه 3 تا دونه کتاب پیاده شدم=(
..
.
..
.
.
.
والا قرار نبود که علم به ثروت لطمه بزنه، فقط قرار بود بهتر باشه


*******************************


تربیت بچه فقط اونجاش سخته که ..

.
.
.
.
.
.
به خاطر اینکه اون یاد بگیره خودتم باید هر شب مسواک بزنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.