جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار

جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار جوک های خیلی خنده دار

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قدیما اگه باباها از دسته بچه شون ناراحت میشدن

میگفتن کاری نکن از ارث محرومت کنم ها!!!!

دیشب با بابام دعوام شده

.

.

میگه کاری نکن که پسوورد اینترنت خونه رو عوض کنم!!!!!

سریعا خم شدم شصت پاشو ماچ کردم

صحبته اینترنته میفهمی اینترنت

آرام

***********************

یه سلامی بکنیم

به اونیکه

هیچ وقت پیام تکراری نمیزاره،همیشه پیاماش،خاصه

سلام خودم

خنده

*****************************************

مامانم مودم رو گذاشته توی آشپزخونه

هر وقت کارمون داره دیگه صدامون نمی کنه ، مودم رو خاموش می کنه

یکی یکی از اتاقمون خارج مى شیم !

زبان درازی

******************************************

به یارو میگن میای بریم شبا بدویم ؟

یارو میگه : برو بابا مَن روزنامـه ورزشی میخونم نَفَـسَم میگیره !

چشمک

***********************************

به داداشم اس ام اس دادم پول داری بهم قرض بدی ؟

نوشته : شرمنده اس ام است بد خط اومده

لبخند

***********************

اگه دکتر نشدم بخاطر اینکه از ارتفاع میترسم …

درسته ربطی نداره ولی فعلا این تنها دلیلمه !

پول در دهان

****************************

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.